Procesul de cumpărare în Spania

V-ați decis să investiți într-o proprietate în străinătate? Doriți ca fiecare vacanță să fie de neuitat, știind că nu veți aștepta să plecați? Avem proprietăți frumoase în Spania pentru dumneavoastră, cu noi puteți conta pe noi să ne facem treaba 100%. În timpul procesului de cumpărare, vom face tot ce ne stă în putință pentru a ne asigura că nu este dificil să achiziționați o proprietate. Titan Reality nu este responsabil pentru nicio schimbare legislativă în legile din Spania.

Cum are loc selecția și achiziția ulterioară a unei proprietăți:

Procedură

  • Contactaţi-ne:
    Scrie-ne sau sună-ne și vom discuta despre intenția ta. Vă vom sfătui profesional și corect. Vom discuta cerințele dvs., parametrii tehnici precum dimensiunea, locația etc. și vom selecta împreună proprietatea de vis. Nu vindem niciodată ceva ce nu am cumpăra noi înșine.
  • Selectia proprietatii:
    De asemenea, puteți vizita site-ul nostru WWW.MOJENEMOVITOSTUMORE.CZ și puteți alege o proprietate din oferta noastră actuală.
  • Turul proprietății:
    Tu decizi cum vrei să privești proprietatea. Aveți opțiunea de a alege fie un tur online în timp real, fie un tur în persoană.
    Dacă alegeți un tur personal, vă vom aranja transferul gratuit de la aeroport. Vom aranja tururi la fața locului unde directorul companiei va avea grijă direct de tine.
  • Tur la domiciliu și tur fizic:
    Funcționează astfel: după ce ai selectat o proprietate și ai vizualizat-o din confortul casei tale, poți merge la locație pentru o inspecție fizică, în timpul căreia vei experimenta împrejurimile apartamentului ales.
    O parte din prețul viitorului tău apartament o vei plăti în avans, exact 1.000 de euro. După selectarea unei proprietăți pe site, această sumă va fi dedusă din prețul proprietății pe care ați selectat-o.
    Dacă nu te hotărăști asupra vreunei proprietăți pe șantier, ai timp să te decizi din confortul casei tale. Dacă tot nu încheiați achiziția proprietății, această sumă este nerambursabilă și va fi utilizată pentru rambursarea costurilor suportate în timpul inspecției.
    Suntem o companie stabilă cu mulți ani de experiență, dar nu suntem o agenție de turism. Prin acest pas, dorim să limităm turiștii care doresc să stea la mare gratuit pe cheltuiala noastră.
  • Acord de rezervare și taxă:
    După selectarea unei anumite proprietăți, vom pregăti un contract de rezervare și veți plăti o taxă de rezervare, astfel încât să putem rezerva proprietatea pe care ați selectat-o pentru dvs. Taxa de rezervare face parte din prețul de achiziție și este de 3.000-5.000 EUR. Se plătește într-un cont din Spania. Comisionul se plătește în Republica Cehă.
  • Taxe asociate achiziționării de proprietăți în Spania:
    Când cumpărați o proprietate în Spania, ar trebui să vă așteptați ca costurile totale să crească cu taxe și taxe de aproximativ 12-14% din prețul de achiziție. Acestea includ taxe de înregistrare, taxe notariale, eventual taxe ipotecare și taxe de transfer.
    Taxa de transfer al proprietății se plătește pentru proprietăți second-hand (nu construcție nouă). Taxa depinde de regiunea (Comunidad Autonoma) în care se află proprietatea. Majoritatea regiunilor de coastă (Andaluzia, Valencia, Catalonia) au un impozit de transfer de 10%. În centrul Spaniei, taxa este mai mică, la Madrid de exemplu. doar 7%.
    Taxele legale sunt de obicei de 1% + TVA din prețul proprietății, mai mici dacă proprietatea depășește 500.000 EUR. Taxele notariale și cadastrale variază între aproximativ 1.000 EUR și 10.000 EUR, în funcție de prețul proprietății și de alți factori.
    Acest impozit nu se plătește pentru clădirile noi, ci în schimb se plătește un TVA de 10%.
    Comisionul agentului imobiliar este inclus in pretul imobilului.
  • Eliberarea documentelor necesare:
    Apoi, sunt emise documentele necesare (acord de cumpărare, contract de servicii juridice, procură, acord de escrow și altele). Pentru a efectua toți acești pași și a pregăti contractele, trebuie să stabilim un număr NIE pentru dvs., care este necesar pentru orice activitate financiară și juridică în Spania. Acest număr funcționează similar cu un număr de certificat de naștere din Republica Cehă și servește la identificarea dvs.
    Sumele sunt de obicei păstrate într-un cont escrow la un avocat sau un notar din Spania.
    Urmează transcrierea notarului, înregistrarea în cartea funciară și eliberarea unui titlu de proprietate - așa-numitul. certificat.
  • Știați că în Spania este posibil să finanțați achiziționarea unui imobil cu un credit ipotecar? Da, este într-adevăr posibil, chiar și pentru străinii care ar dori să-și cumpere casa sau apartamentul de vis pe coasta însorită. Vă putem ajuta cu acest proces - de la alegerea unei proprietăți potrivite până la asigurarea finanțării și îndeplinirea tuturor formalităților necesare. Datorită experienței și cunoștințelor noastre despre piața locală, vă vom face mai ușoară călătoria către deținerea propriei case în Spania!
  • Cheltuieli de funcționare a proprietății:
    Electricitate și apă:
    Veți plăti aici până la 130 € pe lună pentru energie electrică și apă, în funcție de consum.
    În perioada în care nu veți folosi apă și curent, prețul nu va depăși 10€.
    Taxa IBI:
    Impozitul pe proprietate depinde de mărimea și vechimea proprietății.
  • Profit lunar din închirierea pe termen lung:
    Profitul lunar din proprietăți imobiliare este de 800 până la 2300 de euro, în funcție de tipul de proprietate pe care îl dețineți.
  • Portalul clientului:
    Da, așa e. Apreciem fiecare client, comunicăm mult timp și ajutăm la administrarea ulterioară a proprietății. Nu suntem o companie care te ademenește să cumperi și atât. Ca dovadă și ceva în plus, am creat un PORTAL CLIENT pentru clienții noștri, disponibil pe klienti.mojenemovitostumore.cz, unde vă puteți administra proprietatea. Portalul pentru clienți vă este disponibil gratuit.
  • Gestionarea proprietății dvs.:
    Ne vom ocupa și de funcționarea proprietății dumneavoastră. De la pregătirea pentru închiriere până la reparații majore și modificări ale ofertei. Înregistrarea la autorități și aranjarea unui permis de închiriere este o chestiune normală. Experiența noastră de mulți ani vă va fi de folos.
    După achiziționarea proprietății, vom fi bucuroși să vă ajutăm cu tot!

Orice ai nevoie, sună la 608 953 953 sau scrie-ne pe e-mail:

info@mojenemovitostumore.cz

Tsvetomir Zlatkovski vă va răspunde.

Cu stima, directorul companiei