Înființarea unei societăți în Muntenegru - Ce trebuie să știu?

Muntenegru

La început, este important să se identifice fondatorul, directorul general, să se înregistreze sediul social și să se aloce capitalul inițial.

Înființarea unei societăți în Muntenegru - Ce trebuie să știu?

Fondatori - Pot fi persoane fizice sau juridice, dar trebuie să fie persoane fizice cu vârsta de peste 18 ani sau persoane juridice.

Director executiv - Compania trebuie să aibă cel puțin un director executiv.

Capitalul de pornire - Capitalul de pornire poate fi de doar un euro.

>.

Adresa înregistrată - Atunci când înființați o companie, este important să aveți o adresă de afaceri înregistrată.

Pentru procesul de înființare a unei societăți în Muntenegru, veți avea nevoie de următoarele documente:

.

- O carte de identitate sau un pașaport valabil pentru persoanele fizice.

- O carte de identitate sau un pașaport valabil pentru persoanele fizice.

- Extras din Registrul Comerțului pentru persoanele juridice, care să nu fie mai vechi de trei luni.

.

Procedura de înregistrare a unei societăți în Muntenegru:

.

Pentru a simplifica procesul de înregistrare a societății, este important să pregătiți și să depuneți la timp toate documentele la Registrul Central al Întreprinzătorilor în următoarea ordine:

.

1. Decizia de constituire a societății - Este important de reținut că există două tipuri de acorduri de constituire - pentru un singur fondator și pentru mai mulți, alegeți-l pe cel care este relevant pentru viitoarea dumneavoastră societate.

.

2. Actul constitutiv - În funcție de numărul de fondatori, descărcați un model de act constitutiv pentru o societate cu un singur asociat sau cu mai mulți asociați. Utilizați lista de activități furnizată în clasificarea activităților pentru a selecta activitatea principală și alte activități. Aveți codurile de patru cifre pe care le veți utiliza. Descărcați clasificarea activităților.

.

3. Plătiți taxele de înregistrare - Plătiți 5,00 euro în contul Administrației Fiscale cu scopul de plată "înregistrare SRL". și 3,00 € în contul Monitorului Oficial din Muntenegru cu scopul de plată "înregistrare s.r.o."

.

4. Verificarea deciziei/contractului - La instanță sau la notar.

.

5. Obținerea unei declarații de la Compania Centrală de Compensare și Depozitare (CKD) - La ridicarea declarației, trebuie să prezentați o copie a cărții de identitate a fondatorului și o chitanță în valoare de 6,05 €, pe care o achitați într-unul dintre conturile CKD cu scopul de plată "taxă de declarație".

>.

6. Atașați o copie a cărții de identitate sau a pașaportului - dacă fondatorul este cetățean al Muntenegrului, sau un pașaport dacă fondatorul este cetățean străin.

.

7. Consimțământul directorului executiv pentru numire - Un model de consimțământ poate fi găsit online, precum și alte documente necesare.

>.

8. Completarea formularului de înregistrare a afacerii - Acesta este formularul PS 01.

.

9. Prezentați documentația colectată și certificată (actul constitutiv, rezoluția/acordul certificat, rezoluția CKD, copia cărții de identitate sau a pașaportului, chitanțele, formularul de înregistrare și formularul PR PDV-1/akc-p) la Registratura Centrală a Departamentului Fiscal și depuneți-le.

Transmiteți documentele la Registratura Centrală a Departamentului Fiscal.

Crearea sigiliului: După ce ați finalizat constituirea și înregistrarea societății dumneavoastră, veți avea nevoie de un sigiliu, pe care, de obicei, îl puteți obține doar cu o carte de identitate sau un pașaport valabil și o copie a hotărârii de constituire.

.

Deschiderea unui cont bancar: după ce ați înregistrat cu succes societatea dvs. în Muntenegru, puteți deschide un cont pentru societatea dvs. în oricare dintre băncile din Muntenegru. Rețineți că fiecare bancă din Muntenegru necesită prezența personală a directorului societății în timpul procesului de deschidere a contului.

.

Căutarea unui contabil: Va trebui să găsiți un contabil pentru societatea dumneavoastră și este posibil să aveți nevoie, de asemenea, de o licență de afaceri, în funcție de tipul de afacere. Licențele sunt necesare pentru instituții de învățământ, restaurante, agenții de turism, bănci, companii de asigurări, servicii financiare, industrii legate de import sau export etc.

.

Înregistrarea angajaților la autoritățile fiscale: După ce ați finalizat înființarea unei societăți în Muntenegru, trebuie să vă înregistrați angajații la administrația fiscală. În momentul înregistrării, proprietarul trebuie să prezinte următoarele:

.

- Contractul de muncă

- O fotocopie a cărții de identitate a angajatului

- O fotocopie a cărții de identitate a angajatului

- Un formular JPR completat

>- Un formular JPR completat

- Fotocopie a carnetului de muncă al angajatului (prima pagină și pagina pe care sunt indicate calificările profesionale)

.

Înființarea unei societăți în Muntenegru pentru străini: străinii care înființează o societate în Muntenegru trebuie să aibă un permis de ședere și trebuie să solicite și să obțină un permis de ședere și de muncă în Muntenegru. Acest proces durează aproximativ 20 de zile.

.

Cărțile de identitate ale străinilor nu pot fi prezentate în instituțiile din Muntenegru, trebuie să aveți un pașaport valabil, iar dacă nu puteți vizita Muntenegru, există posibilitatea de a numi un director local al societății.

.

În ultimii ani, din ce în ce mai mulți străini aleg să își mute afacerile în Muntenegru sau să înceapă o nouă afacere aici. Numai anul trecut, peste 7.000 de companii au fost înființate în țară de către străini, iar cele mai frecvente sunt firmele de software și de consultanță.

.

Estrăinii apreciază, de asemenea, că pot înființa o companie cu un capital de la un euro până la maximum 1.500 de euro în costuri! Având la dispoziție o gamă largă de proprietăți în Muntenegru, potrivite atât pentru închiriere, cât și pentru activități de găzduire, nu este de mirare că mulți dintre ei aleg să facă acest pas! Aruncați o privire la listele de proprietăți de pe site-ul Montenegro Prospects și alegeți un apartament în Muntenegru sau un alt tip de proprietate care să se potrivească nevoilor noii dvs. afaceri.